Whos.

sabato 27 dicembre 2014

Ornamente de Craciun

   In primul rand va urez sarbatori fericite, tuturor care mai aveti placerea de a vizita blogul meu :)

Aceste ornamente le-am facut pentru colegii lui Robert si pentru invatatoare.


Mi-a facut placere sa le lucrez si datorita faptului ca nu erau toate la fel :) Am lucrat la liber fara scheme fara stres :) Am avut si avantajul ca sunt putini copii cred ca  mai multe idei diferite nu gaseam.


Fulgul de nea l-am lucrat dupa o schema de pe pinterest. De fapt am lucrat doua la fel pentru ca sunt 2 invatatoare. Din bumbac.

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...