Whos.

venerdì 3 ottobre 2014

Fata de masa ingusta (Runner table/Striscia per tavolo) cu aplicatii crosetate

   
Ma fascineaza in ultima vreme tot ce e din material natur , yuta sau material de sac. Bineinteles am vazut mai multe idei pe Pinterest, si din toate am facut una singura. Ceva ce foloseam eu si ce imi placea :) O fata de masa ingusta.


Rezultatul e super incantator pentru mine :) Daca imi facea cineva asa un cadou era de nota 20. Mi l-am facut eu si are valoare mai mare :))

O sa va arat pasii de lucru, asa iti poti face singura daca iti place.

Materialul taiat la masura dorita (al meu 34cmx92cm aproximativ), scos cateva fire pentru a face franjurile. si apoi la masina un zig-zag ca sa nu se destrame. Asa arata la momentul acesta:
 

Am folosit banda satinata si  dantela pentru margine.



Am taiat cu grija cateva fire din margine (doar pe lungime) pentru a putea baga banda satinata.


Am bagat banda satinata la distante egale intre fire, am cusut la colt cu o fundita, si in partea opusa am cusut dantela.


Am crosetat apoi florile,  le-am cusut la mana de material, apoi am brodat codita si frunzele.


Si am terminat :)

2 commenti:

  1. Foarte faina ti-a iesit. Si mie imi place aceasta combinatie de vintage. Felicitari!
    Bine punctat astfel de daruri sunt de nota 20 :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc mult Corina! :) Ma bucur cand intalnesc persoane au gusturi la fel ca mine si inteleg valoarea lucrului de mana! Mult succes in tot ce faci!

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...