Whos.

mercoledì 2 luglio 2014

Geanta crosetata fettuccia

Aici e prima si dupa cum spuneam, la a doua voi fi mai experimentata :)


E acelasi material , punctul folosit difera, daca va intereseaza cautati pe youtube sau google "punto canestro". E chiar simplu de lucrat si are efect pe tipul asta de fir.



Am lucrat un dreptunghi care e dintr-o parte in alta a fermoarului si apoi lateralele separat si prinse cu punctul de baza.


Primele 2 randuri sunt punct de baza, se vede diferenta asa-i? Fundita, fermoarul si accesoriile manerelor sunt luate de la o geanta mai veche, toate cusute la mana (aici a fost cel mai greu) :)

Per total sunt multumita de reusita :)

2 commenti:

  1. Buna, care ar fi denumirea la fettuccia? Am tot cautat in mercerii, nu am gasit nimic. Valentina.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Buna Valentina! Nu stiu daca se gaseste la mercerii in România. Eu am cumpărat din Italia. Tradus exact fettuccia ar insemna cordele cu care făceau bunicile noastre țoale 😊

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...