Whos.

mercoledì 4 giugno 2014

Bentite crosetate late

  Se vede o mica pauza pe blog, nu si la crosetat :) Am mai facut una alta dar nu am avut aceeasi satisfactie sa le pun si aici. Motivele sunt mai multe si diverse.
Am mai cusut la masina saptamanile astea si sunt incantata de tot ce imi iese :) Dar aici cred ca va ramane doar crosetatul cat o sa ma mai tina :D

Sa revenim deci:

Bentitele a fost ideea sa fie mai late decat ce am facut pana acum. Stilul si modelul e liber :) Adica am vrut sa fie diferite intre ele si sa nu ma plictisesc cand le lucrez :) Sa incepem cu cea care imi place mie cel mai mult.



E singura cu elastic dar imi place mult cum se aseaza.


Urmatoarea e bleo, modelul dantela doar ca adaptat pentru a fi mai lata.


Si crosetata pana la capat pentru a fi legata.




Cea alba e un model mai diferit, adaptata dupa iceputul zig-zag.

Si ultima, cea mai simpla cea rosie.
Sa ne reauzim cat de repede, sper :D

8 commenti:

  1. Pentru bentita o schema ceva daca se poate...sunt incepatoare si inca mai am multe de invatat nu stiu decat simbolurile de baza...nu le am gasit pe toate explicate pe net:-( multumesc anticipat

    RispondiElimina
  2. Pentru bentita o schema ceva daca se poate...sunt incepatoare si inca mai am multe de invatat nu stiu decat simbolurile de baza...nu le am gasit pe toate explicate pe net:-( multumesc anticipat

    RispondiElimina
    Risposte
    1. http://duemani.blogspot.ro/2013/04/bentita-crosetata-model-dantela.html?m=0

      Buna!
      Doar pt prima si a doua bentita am o schema adaptată. Celelalte sunt facute fara schema sau model. Vei vedea cu cat lucrezi mai mult cu atat reusesti sa inventezi/adaptezi. Spor la lucru.
      Sus ai linkul si intre foto schema.

      Elimina
  3. Multumesc mult pentru scheme si pentru incurajare!o zi buna va doresc!

    RispondiElimina
  4. Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.

    RispondiElimina
  5. Buna as vrea si eu o schema pentru prima bentita pentru ca pe cea care ai puse putin mai sus nu pot accesa linkul. Felicitari pentru blog si pentru toate lucrurile frumoase. Ionela.

    RispondiElimina
  6. http://duemani.blogspot.ro/2013/04/bentita-crosetata-model-dantela.html?m=0

    Iti mai pun o data linkul. Daca tot nu merge uita.te in stanga paginii pe blog este o rubrica "Cele mai vazute". Ptimul link, bentita crosetata model dantela. Daca nu da search cu titlul asta. Multumesc de vizita. Spor la lucru.

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...