Whos.

giovedì 23 gennaio 2014

Tricotin - ce este, cum se foloseste, idei inspirationale




http://nbg-web01.opitec.com/img/367/274/367274-01-x.jpg
Am descoperit de putin timp tricotin-ul, desi il vazusem demult dar aveam impresia ca e ceva dificil si greu asa ca am amanat prima experienta.
Acum l-am folosit si mi-am dat seama ca e putin cunoscut si am zis ca e bine sa va spun si voua despre el.
  •  Ce este tricotinul?   
Este un dispozitiv auxiliar de tricotat care se foloseste la realizarea snururilor.
  • Cum se foloseste?
De obicei pe ambalaj gasiti si instructiunile (in cazul meu am avut nevoie si de un video sa inteleg) :) Deci nu va explic pas cu pas deoarece un video va va ajuta cu siguranta mai mult. Am ales unul care mi s-a parut mai clar, voi puteti alege altceva.

  • Ce pot realiza cu snurul lucrat?
Aici nu este limita de imaginatie :) Ca de obicei apelez la Pinterest care nu ma dezamageste niciodata cand sunt in pana de idei sau chiar cand vrem ceva mai "altfel" :) Eu am ales cateva la o prima cautare, sigur fac ceva din ideile gasite. Le-as face pe toate ca sunt asa frumoase :)

  • Unde gasesc tricotin-ul?
Eu am gasit la Lidl, in perioada cand sunt crosete si andrele. E foarte ieftin, chiar si de incercat merita sa cumparati. In Romania am mai gasit aici online, nu stiu la mercerii, puteti intreba.
Sau mai simplu , va puteti confectiona singuri. Aici este un video explicativ.
Am vazut si cu manivela sau semiautomate insa dupa parerea mea costa prea mult pentru un simplu instrument de snururi.

Sa va arat si al meu acum :)

 Are si o culoare frumoasa (nu era urat nici din lemn :D ) dar mai important e ca isi face treaba :)



Aici si acul din dotare.























Aici produsul finit :)













Si aici o idee personala :) Snurul negru insa este pentru altceva, cat de repede va arat alta creatie :)

Ca o paranteza va spun ca mi-a luat putin timp pana sa imi reuseasca lejer, lucram prea strans :) Am facut in jur de 50 cm de snur pentru a invata :) Apoi am lucrat cel negru din fotografii.

Daca v-a folosit postul acesta si ati hotarat sa lucrati si voi, sau aveti intrebari sau .... vreti sa imi spuneti ceva scrieti un comentariu. Multumesc :)


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...