Whos.

martedì 28 gennaio 2014

Cap de cerb crosetat

E o creatie mai deosebita care am lucrat-o cu drag. A fost o provocare pentru mine pentru ca nu am mai lucrat unul la fel si pentru ca orice e nou imi place.

Persoana care a dorit decoratiunea mi-a aratat fotografia asta . Apoi cu indicatii despre culori si marime am inceput. A fost mai dificila asamblarea pieselor, sa arate a cerb la final :) si suportul pentru a intra intr-o rama anume.

Rama in care va sta e una deosebita, alba care se aseamana cu cea din fotografia-model. Fotografiile mele nu sunt deloc reusite dar cand va ajunge la destinatie voi primi o fotografie care o voi adauga aici.

Snurul de pe margine este lucrat cu tricotin-ul de care v-am povestit in postul anterior.

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...