Whos.

lunedì 20 gennaio 2014

Caciulita crosetata "Hello Kitty" cu urechi


Am reusit in sfarsit sa fac caciulita asta pentru Nicole. O cerea de mult timp dar eu tot amanam :D Cand vazuse caciulita asta a crezut ca e pentru ea si atunci i-am promis ca o sa ii fac una special pentru ea.

I-am facut si urechi in forma de inima. Adica cate 2 inimi pe o parte prinse impreuna de caciula.


Continuand cu snur romanesc (spighetta rumena) si la final 2 pon-pon-uri mici. (Data asta le-am lucrat pe un card)


Fundita e o noua descoperire, adica punctul bubble stitch. Si imi place foarte mult cum arata. Cat de curand va arat si o bentita asemanatoare :)

Si povestea se termina aici :) Va astept cu drag  la urmatoarea! :)

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...