Whos.

sabato 28 dicembre 2013

Neck warmer / Scaldacollo


Din nou nu stiu o denumire romaneasca. Poate ma ajuta cineva , va rog frumos :) E un fular rotund si stramt care se imbraca pe cap. E pentru mine personal :D Din cand in cand imi mai lucrez si mie cate ceva. Rar ce-i drept...ca nu am rabdare la lucruri foarte mari desi imi plac multe.
E din acril insa e atat de moooale :) Detroit Soft ii spune. Mi-a ajuns exact o bobina de negru. Accesorizat cu nasturii din lemn si gri chiar imi place mult.

Si e multifunctional sa zicem :) Se poate folosi si ca panglica groasa de iarna, in loc de caciula.(Nasturele al treilea exista si in prima foto doar ca imi place cum arata cu partea de jos neindoita ca si "fular")


Si cu postarea aceasta cred ca termin pe anul 2013 :) In privinta blogului si a hobby-ului meu, lucrul de mana, sunt multumita de tot ce s-a intamplat anul acesta si de tot ce am realizat. Mi-a adus o satisfactie in plus. Ce va doresc si voua si mie e ca anul urmator sa gasiti bucurie in lucrurile mici si sa vedeti binecuvantarea in cei care i-a lasat Dumnezeu in viata voastra!
Va multumesc ca veniti pe aici, chiar daca pe multi nu va cunosc si va place sa ramaneti in anonimat ma bucur pentru fiecare vizita! :)

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...