Whos.

venerdì 13 dicembre 2013

Mocassini crosetati


Acesti papucei sunt o imitatie la mocassinii adevarati :) Dupa parerea mea nu sunt foarte reusiti, insa i-am terminat, ca voiam sa ii las pe la jumatate :D Am lucrat mult la ei si nu sunt prea incantata. Poate voi aveti o alta parere :)


Talpa am lucrat-o la inceput, apoi un rand de punct simplu in relief, apoi partea papucului. Partea din fata am cusut-o de papuc. Apoi restul de bucati asa incat sa se vada siretul, apoi partile din fata unde se leaga.


Aici se vede cel mai bine culoarea originala. Cu vremea asta urata greu sa faci o fotografie cu lumina naturala, chiar si la amiaza :)

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...