Whos.

giovedì 26 dicembre 2013

Floare crosetata cu petale asimetrice

In primul rand va doresc Sarbatori fericite alaturi de familiile voastre! :)

M-a fascinat floarea asta mult, insa singura nu as fi stiut sa o realizez :) Nu e exagerat de complicata insa e foarte frumoasa si deosebita dupa parerea mea. Va las si video de unde am invatat (la sfarsitul postului) Daca va place si voua mult luati-va 15 minute ( hai poate putin mai mult :D) Cu crosetul si firul in fata ecranului sigur reusiti.
Cat despre mine, nu m-am putut opri la una singura :) Am facut si cu fir subtire, si mai gros si diferite culori si inca mai am de gand sa fac aproape toate culorile ce am bumbac Catania. Ce se poate face cu ele? Bentite, aplicatii  la caciulite sau cate altele.


Aici si video-ul promis si mult succes va doresc!


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...