Whos.

lunedì 16 dicembre 2013

Caciulita crosetata "Crocodile stitch" rosu/auriu

  


E la fel ca si caciulita asta  doar marimea si culoarea de baza difera. Punctul asta mi s-a parut ca dureaza mult la inceput, insa acum ca l-am invatat bine il faci chiar repede, chiar daca se lucreaza dublu. Imi place si as mai face ceva sa il utilizez :D


Si aici se observa cum arata pe dos un  punct in relief si unul normal. (Gasisem candva ca se numeste punctul wafer. E de tinut minte cand vrei ceva asemanator :) )

PS. Poate va intrebati ce inseamna patratelul :D E o "eticheta" . Cand invata sa se imbrace copiii, eticheta e un punct de referinta. La caciulile tipul asta e usor si pentru parinti sa incurci fata cu spatele deci sa ne faca viata mai usoara am facut "eticheta" :)

2 commenti:

  1. E superba caciulita,as incerca si eu una exact culorile astea :) le-ai nimerit tare bine :) doar ca nu am vazut culoarea asta aurie,poate ar merge si cu alb! :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Sigur arata bine si cu alb. Sau gri inchis.depinde pt cine faci :) Auriul il am cumparat demult, cam 4 ani in urma :) de la Lidl.

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...