Whos.

lunedì 2 dicembre 2013

Caciulita crocodile stitch


Am gasit in sfarsit ceva la care sa folosesc punctul crocodile stitch. Mi-a placut, am vrut sa il invat insa nu gaseam proiectul potrivit :)
Mi se pare incarcat sa folosesti la toata caciulita acelasi punct asa ca am adaptat cu alte puncte.


Partea de jos e piciorus simplu si piciorus in relief. Apoi pon-pon-urile am reusit sa le fac aporape de perfectiune  :D
Per total pot sa spun ca sunt multumita de caciulita, cum ziceam mai demult, e ultima lucrata, deci cea mai frumoasa  :) Imi place modelul, imi place culoarea, fetita care o poarta, ce sa mai...e minunata :))


Cu ocazia asta va prezint si jucaria vie a copiilor, Silvestro :)





4 commenti:

  1. Cristina,e absolut superba,vai ce mult imi placeeee! frumos si model si culoare si fetita... :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc Anca ! :) Nu te contrazic pentru ca in momentul asta cred si eu la fel :D

      Elimina
  2. Ceva deosebi,foarte frumoasa si reusita... Bravo! Felicitari, faci lucruri minunate! :*

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc Anonim! Dragut din partea ta sa imi scrii cand ti-a placut ceva. Dar te rog mult semneaza-te sa stiu si eu macar numele celei/celui ce imi scrie! :)

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...