Whos.

sabato 28 dicembre 2013

Bentita cu banda elastica chevron si floare crosetata fluffy

O floare noua, cu elastic nou :) Floarea este lucrata aproximativ dupa tutorialul video de aici . Spun aproximativ pentru ca am modificat la petale deoarece nu imi ieseau foarte dese, si eu asa as fi vrut. Oricum e frumoasa si mare. Si culoarea delicata!

Sa va arat una din ultimele achizitii pt hobby-ul meu :)  Posibil voi sa vedeti doar niste elastice. Eu deja visez pentru fiecare cate un accesoriu deosebit ca sa devina niste bentite minunate!

2 commenti:

  1. imi poti spune te rog de unde ai achizitionat elasticele?

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Buna! Mi-ar placea cand intri in "casa mea" sa te si semnezi sa stiu cu cine vorbesc. Elasticele le-am cumparat din America.

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...