Whos.

giovedì 21 novembre 2013

Suport periute/pasta dinti pentru voiaj


E o idee preluata de pe Pinterest. Cu ocazia asta va spun ca am si eu cont acolo, folosesc de ani buni pentru idei, modele si orice iti trece prin cap :) Contul insa e recent, am pus cateva din creatiile mele si mai urmeaza cand mai am timp de adaugat :) Poate ati observat ca si imaginile blogului au un buton "PIN IT" ca sa adaugati in colectiile voastre ce va place. Si fara multa vorba sa va explic ce am lucrat :)

Fotografia de mai sus e suportul inchis asa cum il pui in valiza :)
Iar aici deschis gata de folosit :)



Am cusut un prosopel mic, din acela pentru oaspeti. Eu am facut compartimentele cum am avut nevoie, sa incapa 2 tuburi de pasta si toate periutele. Arata foarte bine si cu 3 compartimente pentru 2 persoane sau mai multe daca e nevoie. Mi-a fost foarte folositor si ma bucur ca am gasit ideea asta.
Si aici pe partea cealalta.


Simplu si practic :)

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...