Whos.

venerdì 11 ottobre 2013

Manusi crosetate


Sunt primele mele manusi crosetate, nu am urmarit nici un tutorial le-am inventat mai bine zis :)

La inceput voiau toti 3, pe parcurs Carlotta nu mai cere si nu m-am grabit sa ii fac:) Asteptam sa vina frigul.

Cele pt Robert cu alb si negru sunt cu un fulg (sau il vad doar eu fulg :D ) aplicat dupa ce le-am crosetat.

Perechea pentru Nicole sunt cu Minnie si roz numaidecat  :) Ea a cerut si imi place sa le implinesc dorintele cand au impresia ca mama poate face tot ce viseaza ei :)
Si cu aceasta va doresc un weekend placut! :)

1 commento:

  1. Sunt foarte frumoase,deacum poate veni si frigul:)
    Ce nume frumoase au copii:)

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...