Whos.

lunedì 21 ottobre 2013

Cosulet din material



Dupa tutorialul de aici am facut si eu cosuletul sau suportul pentru servetele din material :) Vazusem demult stilul asta de cosulet insa mi se parea complicat de facut. (Cu un material adecvat se poate folosi ca si loc de depozitat cheile,cos pentru paine si cate alte intrebuintari i s-ar mai gasi) :). Materialul meu e la fel ca cel pentru husele de scaun . Pentru servetele mi se pare potrivit :)


In tutorial arata ca si intaritor al materialului sa folosesti feltru. Eu am avut un burete cam de 0,5 cm grosime insa era din 3 bucati. Ca sa poata ramane fix am mai folosit o cusatura pe mijloc. Aici se observa mai bine.


Pt cine nu a mai vazut stilul asta va dati seama aici cat e de simplu de facut. Spor va doresc si daca v-ati inspirat mi-ar placea sa imi impartasiti :)

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...