Whos.

giovedì 3 ottobre 2013

Ciorapi tricotati


 Dupa lupte seculare cu tutoriale, modele si fotografii, mi-au iesit si mie ciorapii tricotati :) Nu sunt perfecti nici pe departe, insa pentru prima pereche sunt foarte multumita.


Firul folosit e 50% lana si restul sintetic. Zic eu ca sunt caldurosi de iarna, asta era si menirea :D
 Si cu ocazia asta imi dau seama ca iubesc mai mult crosetatul decat tricotatul :) Imi iese mereu cum vreau si mai pot modifica modelul pe parcurs sa iasa exact cum imi place. E doar parere personala oricum.

Si aici incaltati. Se aseaza bine, nu?




2 commenti:

  1. Woow cristina,sunt super,am avut si eu o tentativa dar...nu -i de mine :)Felicitari!!-e un model tare finut si ti-a iesit tare bine!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc Anca :) Si mie mi se par greu de facut, am vrut sa abandonez de multe ori dar pana la urma am zis ca vreau sa ii termin macar pentru a invata modelul :) A doua pereche nu stiu daca mai fac curand :D

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...