Whos.

martedì 3 settembre 2013

Briosa crosetata

Asta e din seria cand ma loveste inspiratia :)

E micuta, crosetata din bumbac subtire cu rabdare multa :) Se poate folosi ca breloc pentru chei, sau agatat la ghiozdane de fetite sau chiar ca simplu ornament :) Mie imi place tare mult!!

Dupa ce am vazut fotografia am zis ca sigur se are impresia ca e mare, sa nu mai dau dimsensiuni am facut o poza in mana mea, deci :

 
Culorile sunt putin diferite, cele din prima imagine sunt reale.


Si un con de inghetata care deja il port la chei :) Frumoase si apetisante nu? :)

Edit: Am mai lucrat cateva si le adaug aici.

2 commenti:

  1. Buna, mai ai briose? Cat costa?

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Buna! Da, am 2 facute si mai pot face la comanda. 3€ bucata.

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...