Whos.

martedì 17 settembre 2013

Bentite cu banda elastica si Minnie crosetata

Nu imi vine sa cred ce a trecut timpul. Nu am postat de pe 8, intre timp s-au adunat mai multe lucrate dar si parca a fost intr-o alta viata cand am pus pe blog. In fine, am inceput si eu scoala odata cu Robert, e de inteles :P
Sa vorbim de bentite acum:    :)
Ati vazut deja modelele aici, acum le-am facut cu banda elastica.



Plus alta bentita Hello Kitty combinatia cu banda roz nu am postat, deci priviti :)


Plus alte mici noutati, un papuc-breloc de balerina :


Si colectia de muffins :)


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...