Whos.

martedì 16 luglio 2013

Clamite crosetate ursuletul "Teddy"

  Deja a devenit popular pe blog usrsuletul acesta :) Adevarul ca imi place mult fata lui si mai important imi iese frumusel :D Doar ca la miniaturi e greu sa iasa unul egal cu altul. Chiar imposibil as putea sa spun, de aceea sunt unicate.


Adaug aici alte incercari :D

Peppa pig :) Adorat de toti copiii cred, am incercat sa fac pt fete. S-au bucurat insa mie nu mi se pare ca seamana cu realitatea :D


Apoi o bufnita tot in miniatura, care inca nu e decisa daca sa fie clamita sau altceva. Eu m-am gandit breloc pt chei. Se va vedea ce alege proprietarul :) E un cadou.


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...