Whos.

martedì 23 luglio 2013

Bentite cu flori crosetate si banda elastica

Florile sunt toate crosetate si benzile elastice de diferite culori. Sa le luam pe rand.

Banda elastica  roz, floarea bleumaren.


Banda elastica maro, floarea roz prafuit.


Banda elastica turcoaz, floarea alba.


Banda elastica fucsia, floarea roz.


Si aici adunate toate, inclusiv cea cu Hello Kitty de la postarea precedenta. Asa-i ca sunt toate minunate? :)



EDIT: 1 august 2013
Am mai lucrat o bentita cu un elastic nou si am decis sa adaug aici sa fie toate impreuna.
Elasticul e alb cu fire argintii de sclipici. Foarte frumos si elegant :)


4 commenti:

  1. Buna Anonim,
    Nu imi apare comentariu tau, nu stiu de ce, desi am primit pe mail ca ai scris.
    Curele nu am facut, insa daca te intereseaza iti pot face, scrie-mi pe FB sau email si asa discutam detalii.

    RispondiElimina
  2. Buna Cristina,spune-mi te rog,de unde cumperi elasticele pt bentite. Caut de ceva timp si nu gasesc nimic. Multumesc

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Buna! Elasticele le-am cumparat de pe etsy.com

      Elimina
    2. Multumesc frumos

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...