Whos.

sabato 29 giugno 2013

Top cu margini crosetate




Sa scriu de la inceput sa nu existe confuzii :) Top-ul nu l-am cusut eu, nu am ajuns la performanta asta :) Doar ca imi permit sa mai modific ce e facut de altul :P Era un tricou fara maneci, cam larg. Materialul e foarte frumos si bun la pipait, de asta m-am gandit sa il modific. E marime 3-4 ani sa va dati seama, pt Nicole :)
Am taiat partea de sus si in locul ei am crosetat bretelele si baza lor.


Apoi am cusut partea crosetata de material, la masina. Am pus si un elastic sa increteasca partea de sus. Si e gata! :)

Uitasem sa va arat cine mi-a fost de mare ajutor la crosetat  :D

Cand pune mana pe cosuletul meu de lucru...trebuie sa invarta ceva. Abia astept sa creasca amandoua sa le invat :D


Mai adaug aici ce am facut nou, insa fara categorie :)



Le-am gandit niste clamite, inca nu sunt sigura ce o sa  fac cu aceste miniaturi:) Sper sa le gasesc un rost :D Le-am lucrat de placere si asta e important! :)

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...