Whos.

martedì 18 giugno 2013

Papusa crosetata


Insipiratia mea a venit de aici . Recunosc, cam tot ce face persoana respectiva imi place foarte mult :) E si profesoara de crosetat si artista. Insa ii ies lucrurile super. Fara nici un defect. Cat am reusit sa traduc cu google ca franceza nu stiu deloc :) A scos o carte cum sa faci papusi crosetate. Nu am cartea si detalii pe blog nu pune si asa m-am decis sa fac si eu. Nu a iesit ca a ei, asta e sigur, insa zic eu ca sunt pe aproape. Fetele mele sunt incantate si asta conteaza:)

Daca va tenteaza si pe voi ideea adaug o fotografie sa vedeti cam cum e facuta sa va fie mai usor:) Eu am cautat pe net insa nu am gasit explicatii. Asa am facut cum m-am priceput mai bine. La a doua o sa stiu mai bine, insa nu cred ca mai fac...mai ales acum ca a venit caldura si abia am reusit sa o termin (pt cine lucreaza cu firele stie cat e de greu sa crosetezi material calduros vara)


Si bonus o imagine de vara plus papusa :D


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...