Whos.

lunedì 20 maggio 2013

Poseta crosetata pentru copii

O gentuta simpla, crosetata in culori de vara. E pt Nicole insa deja se cearta cu Carlotta de la ea si trebuie sa fac si a doua :)


Dupa ce am crosetat 2 cercuri le-am prins intre ele, apoi am crosetat bareta. Am cusut fermoarul si apoi am taiat din plastic transparent forma gentutei (de la o cutie de jucarii partea din fata prin care se vede sa intelegeti) pentru a o tine dreapta si tare. In fotografia asta se intelege cred :) Lipit cu plastic cald materialul de forma transparenta.

E lunga pt Carlotta insa cat e Nicole la gradinita se bucura ca o are doar pt ea:D
 

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...