Whos.

lunedì 20 maggio 2013

Bentita crosetata model "dantela" gri

 
   M-am intors :) Nu am uitat de blog, nu am renuntat, insa odata cu venirea primaverii am facut mai multe iesiri si am gasit alte activitati de relaxare. Nu am mai crosetat asa mult :)

Am lucrat o bentita model dantela pt mine un material mai gros sa tina parul nu doar de design :)
Am modificat si modelul cu elastic, o leg cat de strans vreau. (Din materialul asta mi-am inceput si ceva pt mine...poate termin anul asta :D )



Ca tot vorbeam de activitati de relaxare , nu e primul an cand gradinarim :) Insa acum am invatat mai multe si avem experienta (Catalin e baza, ca daca ar fi dupa mine...nu ar fi asa de frumoase toate colturile gradinii :D )
Si satisfactia e alta cand mananci ceva semanat si ingrijit de tine. Se merita :)


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...