Whos.

martedì 30 aprile 2013

Husa pentru telefon

Cand vad imagini ca asta

visez...ca traiesc intr-o lume mai buna si mai plina de feminitate :) Si cum nu traiesc intr-un nor, revin cu picioarele pe pamant si imi fac eu mici chestii feminine care ma fac sa zambesc cand le vad :) Una dintre ele e aceasta husa pentru telefon:


Crosetata cu punct simplu pentru a ramane stransa si dupa mai mult timp. Cu un maner practic zic eu:)


Doar culorile mele preferate :)


Citisem mai demult undeva, ca , la punct cruce sa poti fi mandra de munca ta e sa poti arata si panza pe dos. Eu n-am ajuns la performanta asta :)
Insa la crosetat sunt aproape de excelent :) Deci husa pe dos :


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...