Whos.

mercoledì 17 aprile 2013

Haine reciclate


    Trebuie sa recunosc, imi plac hainele transformate :) Cred ca e la fel ca si crosetatul, cand dintr-un ghem de ata poti face exact ce vrei, ce iti trece prin cap. Asa e si cu reciclatul acestor haine, ma pasioneaza desi sunt departe de perfectiune in a coase la masina. Imi dau interesul insa :)

Deci sa le luam pe rand.
Acesti pantalonei-leggins au fost un tricou :) Imi pare tare rau ca nu am facut poze inainte. Insa nu ma opresc la astia si la urmatoarele perechi va documentez :)
























Aceasta fustita am transformat-o din niste pantaloni :)
Erau un stil de pantaloni vechi cu partea de sus inalta. Mi-a placut insa modelul si am incercat. :)




Apoi tricoul acesta era simplu. Un pic prea simplu :) Si am decis sa ii fac ceva sa il scot din anonimat :D De la o camasa care nu o mai foloseam (camasa de fete) i-am aplicat gulerul si buzunarul.

Si ultima imagine. Acesta a fost un scaun si inainte de a fi scaun :)) Glumesc :D 
Am facut huse pt 2 scaune identice dintr-un material ce aveam in casa si pt a incerca o husa pt scaun rotund. A fost o provocare pentru ca nu am mai facut pana acum. Nu a iesit perfect, insa cand cumpar materialul care imi place voi face altele mai frumoase :)


2 commenti:

  1. Foarte faine fransformari,imi place si ideea cum ai pus la tricou gulerul de la camasa:)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. E o idee de moment :) Oricum la transformari si croit esti mai tare decat mine :)

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...