Whos.

venerdì 26 aprile 2013

Bentita crosetata model "dantela"

Pentru bolero-ul asta  am facut si o bentita mai deosebita. Mi-a luat putin mai mult pana sa reusesc modelul deoarece dupa schema care am facut iesea mult prea lata.

Aceasta e bentita :)


La modelul asta nu mergea elasticul pe lungime si am pus doar o bucata mica si lata la spate. Se aseaza foarte bine si asa.

Aici un detaliu.


Si aici schema dupa care am facut. Precizez ca nu sunt la fel modelele, eu am facut doar 3 randuri din 5 cate explica in schema. Si imi pare rau ca nu pot sa citez sursa. O aveam salvata in computer de ceva timp.


2 commenti:

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...