Whos.

mercoledì 27 marzo 2013

Nimicuri crosetate :)

Nu eram hotarata daca sa pun si lucrurile astea pe blog, insa m-am gandit ca poate foloseste ca idee cuiva care vrea sa le faca :)

Am crosetat 2 ceasuri pt copii. Cum le plac intotdeauna lucrurile noi au fost incantati pentru putin timp ca dupa cateva zile sa fie aruncate la jucarii :)

Nu imi pare rau deloc ca le-am facut, am si muncit f putin la ele si pt bucuria lor s-a meritat :)
Pentru ceasul roz am facut o bratara cu elastic inauntru, cesul bleo are un inel cu care intra pe bratara cu scai (o aveam de la alt ceas)

Aici vine direct intrebarea...ce e asta? :D (Am vazut-o in treacat intr-o poza pe FB, nu e ideea mea))
E o sticla din plastic recilata, care am gaurit-o la partea de sus, si am crosetat manere.
La ce foloseste? :)
E o "geanta" in care poarta Carlotta jucariile :) Le poate pune si scoate ea fara sa se enerveze ca la gentile cu fermoar.


Am mai crosetat si 2 narcise pentru coronita de primavara. (Ideea de narcise vine de la Anca)

2 commenti:

  1. Frumoase ceasurile,macar sunt rezistente,eu le-am facut din carton si in jumate de ora erau rupte si deja aruncate la gunoi:))
    Imi place gentuta din sticla,iar coronita...e superba.Ai gasit aici material din ala de iuta(sac)???si narcisele ti-au iesit frumoase si mai finute crosetate cu fir subtire:)

    RispondiElimina
  2. Materialul e din Romania, am cautat aici si nu am gasit :)Iti convine sa iei mai mult si gasesti multe proiecte sa il folosesti. Narcisele dupa ce le-am facut am vazut ca ai dat si sursa cu tutorial :D

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...