Whos.

lunedì 4 marzo 2013

Ghetute si sandalute crosetate alb/negru

Cu papuceii acestia ajung la zi cu postarile. Va invit in continuare la sondaj   pentru inca cateva zile . Apoi o sa decid consursul si premiile lui :)

Bun, deci despre papucei. Ghetutele sunt la fel ca modelul asta culorile difera bineinteles :)

Sunt marime mica, talpa e de 8-9 cm.


Si acum sandalutele :)


Am facut mai multe fotografii insa nu se intelege f bine datorita culorii inchise. Imi place f mult ce a iesit. Bumbac pe un piciorus mic si gras, o minunatie! :) Mi-ar fi placut sa vi le prezint pe picioruse mici, insa nu am pe aproape nici unul :D

PS: Adaug aici niste papucei care i-am crosetat si am uitat de ei :D

2 commenti:

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...