Whos.

giovedì 21 marzo 2013

Concurs - rezultate


   S-a terminat si concursul :) Va multumesc tuturor !! M-am bucurat pentru fiecare dintre voi care a avut placerea de a participa. Ar fi fost frumos sa fi primit fiecare cate ceva, insa e imposibil. Din 25 de participanti doar 3 se vor bucura (sper) :) Sa vedem care sunt acestia :)

 Premiul 3 adica bentita


este pentru :
Anca Florin Turcanu
Felicitari Anca! Sa o porti sanatoasa! :)





Premiul 2
l-a castigat....




Cristina Simion :) Felicitari!



Acum premiul 1 si ultimul :)
va merge la :


Ionesi Alina! Felicitari!:)

Va multumesc inca o data tuturor pt participare! Mie mi-a placut concursul tare mult, voua? :)


13 commenti:

  1. Woow,multumesc pentru premiu dar si pentru concurs:)

    RispondiElimina
  2. falicitari pt concurs cristina dar ce nu mi-a placut
    e ca nu am castigat!!!aiaiiyyy!alla
    prossima ..!larisa

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc Larisa! Imi pare rau ca nu ai castigat :( Dar ce sa faci? sortul e decisiv:)

      Elimina
  3. ooooooo....!!!:>:>..grazie...se va bucura nepotica de ei!!:D

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ma bucur ca o sa ii poarte cineva :)

      Elimina
  4. A fost doar asa...ceva curios pt mine sa va cine castiga :)..pt mine oricum nu aveai papion :))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Cu papionul se rezolva, multumesc de participare :D

      Elimina
  5. felicitari castigatorilor!! :) si tie Cristina multa bafta la comenzi si la mai multe concursuri :)), Emi

    RispondiElimina
    Risposte
    1. O sa mai fac, macar unul pe an :D Grazie Emi!

      Elimina
  6. felicitari pt concurs ! curaj in continuare si cu alte noutati , imi place activitatea ta.

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...