Whos.

mercoledì 13 marzo 2013

Concurs - giveaway!!

    Bine v-am regasit din nou la concurs! :)

Am reusit sa termin de lucrat premiile, m-am inspirat si din sondaj si am decis :)



Premiul 1: Caciulita crosetata din bumbac Minnie 
Premiul 2: Papucei crosetati
Premiul 3: Bentita crosetata gri cu fundita roz

Regulamentul concusrsului:

Ce trebuie sa faci?
  • sa dai share pe Facebook la fotografia concursului
  • sa lasi un comentariu la acest post in care scrii numele tau de  FB, sa verific share-ul.
Pentru cine nu are Facebook, sau nu da share poate lasa un comentariu la postul acesta si participa doar  pentru premiul 3 adica bentita.

Concursul incepe astazi 13 martie 2013 si se termina pe 20 martie 2013. Pe 21 martie (dupa ora 12) voi anunta castigatorii prin tragere la sorti cu random.org

Transportul il plateste castigatorul (sau il primeste direct daca ne cunoastem)

Va doresc mult succes! :)

27 commenti:

  1. Florin si Liliana Simion:)

    RispondiElimina
  2. chiar te apreciez si te felicit pt. ceea ce faci

    RispondiElimina
  3. pojoga mitica si claudia -chiar esti talentata:))

    RispondiElimina
  4. bendita mov cu floricele ciar e faina

    RispondiElimina
  5. Imi face mare placere sa particip la concurs,esti foarte talentata:)
    Anca-Florin Turcanu

    RispondiElimina
  6. foarte frumoase zagan lidia daniela

    RispondiElimina
  7. imi plac ft mult , felicitari , ma bucur pt tine BIANCA BOLOCA

    RispondiElimina
  8. like..like..like ;-) Emilia Ciobanu

    RispondiElimina
  9. SUNT UNNICE SI DE CALITATE !LIKE.....FELICITARI!LARISA POJOGA

    RispondiElimina
  10. Eu abia astept sa imbrac rochita cea verde si sa mergem la balet cu balerinii :) Irina Lucescu

    RispondiElimina
  11. Cata si Lavy Filote..apropo felicitari sunt ftp frumoase:)

    RispondiElimina
  12. alina herghelegiu :)deja stii ca-mi place topolina

    RispondiElimina
  13. Victoria Onofrei

    RispondiElimina
  14. Roxana Popovici20 marzo 2013 09:47

    Draga Cristina, sunt superbe lucrurile pe care le faci si te admir ca iti faci timp pentru asta. Abia astept sa ma surprinzi si cu alte noutati! Felicitarile mele pentru tot ce faci! Roxana Popovici

    RispondiElimina
  15. Superb!! Eu vreau papionul de la bentitza:P..

    RispondiElimina
  16. Simona Prisacariu

    RispondiElimina
  17. vally raisa onufrei

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...