Whos.

sabato 12 gennaio 2013

Set caciulita si papucei roz cu maro


    Bine v-am regasit in nou an dragele mele! :)

De cateva zile am terminat de lucrat setul insa am pus prima data pe FB, e adevarat ca e mai simplu si mai repede. Am revenit acum cu explicatii si detalii aici pe blog.


Sa le luam la rand deci :) Setul este din bumbac 100% , fir si culori ce le-am visat demult si am cautat foarte mult pana am gasit un furnizor (din Germania) care avea cele mai multe culori sa le pot combina. S-a meritat asteptarea zic eu.


Caciulita:

Este crosetata in intregime, partea de sus model piciorus apoi 4 picioruse si un piciorus in relief.














Papuceii:

Dupa cum se observa in foto, talpa este crosetata, apoi am facut baza papucului tricotat, si le-am prins impreuna cu crosetul. Finalul papucelului l-am crosetat si impreuna am facut si bentita care se incheie intr-un nasture maro.( Nasturele se vede putin si in prima foto)


Apoi la ambele am adugat fundita maro din banda satinata.






Si acum, pentru mamicile care citesc si au baietei :) nu suspinati. M-am gandit la variante si pentru voi.

De exemplu:
Culoarea clasica bleo de baietei combinat cu maro e superb. Modelul papuceilor sau caciulitei poate varia sa fie in ton. In loc de fundita se poate aplica altceva crosetat sau un nasture sau un patratel...etc.



Apoi galbenul acesta, culoarea canar sa intelegeti mai bine, este unisex, cu nastureii asortati iese ceva chiar dragut :)


Crem cu maro este o combinatie la fel de reusita si pt oricine. Chiar si pt cei mari nu doar pt copii.(Cat de repede urmeaza o caciulita din culorile acestea) 

Acestea sunt doar 3 idei din cate alte combinatii s-ar putea face. De exemplu : 8 cu 3, 8 cu 1 sau 9, 6 cu 3, 4 cu 10, 2 cu 13, 5 cu 7, 5 cu 17 si 14...si lista continua cat va tine imaginatia :D


Aici toate culorile disponibile. Cateva nuante am 2 bobine cateva 4 bobine de aceeasi culoare. Deci stoc limitat :) Daca va place ceva si vreti sa comandati nu asteptati prea mult ca s-ar putea sa termin culoarea voastra preferata.

Si am terminat :) Spor la munca tuturor !

2 commenti:

  1. Am intrat acum cateva zile si ti-am admirat culorile firului,superbe.Mie nu-mi prea place maroul,dar am vazut multe combinatii frumoase,maro cu roz,maro cu turcoaz si cum le-ai combinat tu,vad ca merge bine si cu galben,bleo...foarte frumos...
    Imi place mult setul,iar papuceii sunt de vis,fondita le da un farmec aparte.Felicitari!!

    RispondiElimina
  2. Multumesc Anca! Chiar ma bucur ca ai admirat culorile :) Pt ca si mie imi plac foarte mult, le mai iau din cand in cand si doar ma uit la ele ca imi dau o stare de bine:D
    Exact cum zici tu, maroul e frumos pt cei mari pt copii mai putin, insa combinat asa, cu roz, cu turcoaz, bleo, galben le sta si lor bine.
    Ma bucur ca ti-au placut papuceii, abia astept sa vad fetita pt care i-am facut incaltata cu ei :)

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...