Whos.

martedì 29 gennaio 2013

Noi bentite crosetate



      A mai venit un val de bentite :) Unele le stiti deja modelul, insa sunt tot noi. :) Aici sunt toate impreuna, apoi le luam pe rand.


Prima, si care are un farmec aparte e aceasta :)

 
Nu stiu voua dar mie imi place ff mult. E delicata si simpla, cu partea alba din mijloc in relief, stil pernuta sa intelegeti. Perluta din mijloc e ca si cireasa de pe tort:)  

Apoi urmeaza bentita rosie. Am mai avut modelul acesta insa culoare rosie nu am mai lucrat. Era frumoasa de Craciun bentita asta :)


Apoi 2 surori :) Bentita mov cu 4 floricele  pentru  o fetita si mamica ei, singura diferenta floricica mov deschis e alba. Arata f bine asa, nu?


Si am terminat! Restul care le vedeti in imagine sunt la fel ca cele din trecut deci nu aveam nimic nou la ele.
Pana la urmatoarea postare va las o foto artistica sa va delectati privirea :D


4 commenti:

  1. Ce fain arata toate puse impreuna:)...felicitari!
    Ultima da, arata f frumos cu blure..:)

    RispondiElimina
  2. Multumesc! :) M-as bucura f mult daca te-ai si semna, sa stiu cine imi scrie. Tu ma stii, eu nu :D Oricum iti sunt recunoscatoare ca imi vizitezi blogul! Apreciez! :)

    RispondiElimina
  3. E ciudata chestia asta cu selectezi cu ce comentezi si grabindu-ma, am dat repede Anonim.
    Mihaela :)

    RispondiElimina
  4. Bellissimi fiori. Hai un tutorial per questo bellissimo fiore viola???? Grazie. DonatellaZagonara@gmail.com

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...