Whos.

martedì 20 novembre 2012

Rochita crosetata "Ludovica"





Rochita este crosetata, fara cusaturi. Culorile le-a ales mama fetitei pt care am facut rochita, eu am facut restul :)







La asa rochita frumoasa, nu se putea fara o bentita in ton :)




















 La spate se incheie cu 3 capse mici.
 






Un detaliu la partea de jos.
Si bineinteles .... ce sta la baza creatiilor mele? Pasiunea si lucrul facut cu inima :)
Inmioara cu "made with love" reflecta perfect ce simt cand lucrez ceva de mana.

Va multumesc mult pt vizite! Chiar daca nu lasati comentarii "se vede" ca veniti aici sa admirati ce e nou.


5 commenti:

  1. Foarte Frumos...pe zi ce trece se cunoaste experienta mainilori:)Felicitari

    RispondiElimina
  2. aa si am uitat sa zic...Felicitari pentu fotografiile profesionale cu o mana de fotograf:)

    RispondiElimina
  3. Multumesc! :) Nu sunt asa profesionale fotografiile, dar imi dau silinta :)

    RispondiElimina
  4. Superba rochita,felicitari:)!!

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...