Whos.

mercoledì 24 ottobre 2012

Din nou: Bentite crosetate :)

Sper sa nu va stresez cu atatea posturi despre bentite, majoritatea le stiti deja,  am schimbat putin culorile si modelele cateva imbunatatiri. Sper sa va delecteze fotografiile in aceasta atmosfera de toamna minunata! :)
 Aici se observa o bentita bleo noua care nu am mai lucrat.Si cea cu fundita baza roz la fel noua :)

Aceasta e bentita cu 4 floricele, baza pe gri.
Si aceasta lucrata din nou:) (Imi cer scuze pt ambele foto, le-am facut seara tarziu si a doua zi am dat bentitele)



2 commenti:

  1. nu pot sa ma abtin..sunt super!! complimenti Cristina!

    RispondiElimina
  2. Multumesc mult:) Mi-ar placea sa stiu si cine imi scrie! :)

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...