Whos.

giovedì 20 settembre 2012

Hainute papusi + husa pentru carut

Imi propusesem mai demult ca voi schimba garderoba papusilor, insa sincer nu am avut curaj sa croiesc hainute. Am incercat odata niste pantaloni scurti pt copii mici si nu mi-au iesit. Si am ramas doar sa cos ceva putin.Acum am incercat si am ramas surprinsa cat de simplu si repede ies hainutele pt papusi. Daca ai deja hainutele originale...e si mai simplu. Ce am facut:

  • Husa pentru carut, materialul nu imi place, insa pt prima incercare nu am vrut sa stric ceva mai frumos :)
  • Pantalonei, tricou si caciulita pt papusa mica. Aici a fost simplu, am avut model hainutele originale si a iesit chiar super repede. Asa am avut curaj sa incerc si salopetica chiar daca nu aveam model de croit.
  • Salopeta pt papusa mare (nu e perfecta, la imbracat e cam greu :D )

1 commento:

  1. Buna, m-ar interesa un patut dublu pentru papusi, daca se poate pana in Craciun. Si eu am 2 fetite :) Adresa mea de e-mail mdafinescu@gmail.com,

    merci

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...