Whos.

giovedì 12 luglio 2012

Tricou personalizat

Ce am mai lucrat in zilele acestea calduroase :) Chiar daca ziua e mai lunga parca timpul nu mai ajunge pentru toate. Am facut acest tricou, am incercat slapii de care spuneam dar nu mi-a placut ce a iesit :) Si o bentita.
Dar sa va spun despre tricou.

Ce am aplicat deasupra era o curea din 3 randuri cu cerculete(imi pare rau ca nu am facut o foto) care nu am purtat-o demult. Am desfacut si am facut un singur rand din ea...si apoi am aplicat cusut la mana. Si asa nu mai am tricou anonim :) E unic :D
Si aici imbracat :)

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...