Whos.

domenica 1 luglio 2012

Cosulet crosetat alb cu mov

Initial am vrut sa fac un tutorial pt acest cosulet. Cum lucrez doar seara nu am avut lumina buna sa se observe bine toate fazele crosetatului. Sper la urmatorul sa imi dau mai mult interesul si sa reusesc sa va arat cum se face pas cu pas.
Ce aveti nevoie ca sa faceti cosuletul:
Am crosetat dupa forma de plastic, la sfarsit nu mai este nevoie de apretat sa stea fix. Daca forma e transparenta ca a mea e perfecta deoarece se cunosc si culorile atei f bine. Se croseteaza un cerc, se inmulteste pana la marginea formei de plastic apoi de lucreaza drept pana sus.
Cand am ajuns sus, am mai lucrat 2 randuri ca sa intre inauntru, apoi le-am lipit cu plastic cald pentru a tine fix cosuletul crosetat forma de plastic. Fiind alb sigur va trebui spalat mai des asa ca se poate scoate, sau spala direct pe forma.Aici se vede in detaliu marginea de sus.
Si aici cu fundul in sus :)
La sfarsit am adaugat o sarma plasticata deasupra si am crosetat peste ea pentru a face toarta cosuletului.
Tot cosuletul e crosetat cu punct piciorus exceptie 2 randuri albe si cel mov care este modelul acesta. Abia l-am invatat si sunt incantata ca mi-a reusit din prima. Daca aveti nelamuriri sau alte intrebari legate de crosetarea cosuletului va raspund cu placere!

2 commenti:

  1. deci asta.i maxiim! am ramas :O cand l.am vazut...poate si din cauza pozelor..is f f reusite:-)..felicitari si cu ce l.ai umplut..f faine idei ai Cristina:-)succes mai departe! PS - umbrela face tot:-)

    RispondiElimina
  2. Multumesc! :) Da, e adevarat. Umbrela imbunatateste fotografia dar nu e totul :D

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...