Whos.

giovedì 26 luglio 2012

Bentita crosetata mov cu 4 floricele

E o bentita crosetata la fel ca si celelalte, schimbat insa motivul floral :) A iesit frumusica dupa parerea mea.

Adaugand aici ce am mai lucrat...
Bentita aceasta care o fac deja a treia oara :)
Si mai am inca 2 lucruri de adaugat insa nu am reusit sa fac fotografii. Nu sunt crosetate, e altceva :)
Insa acum voi lua vacanta si cand ma intorc cu forte noi voi mai lucra si posta aici. Va multumesc tuturor care imi vizitati blogul! Chiar daca nu ati lasat nici un comentariu apreciez ca va place ceea ce lucrez! Pe curand!
PS: Primul lucru ce voiam sa va arat era un saculet facut in vara 2011 care i l-am dat lui Robert la gradinita. Cu o eticheta personalizata cu numele si un animalut. L-am dat si anul asta fara sa fac poza. Il mai vad abia in iunie 2013. Sa vedem atunci daca imi mai amintesc de el ca nu e pus pe blog :D
Al doilea lucru nu mi-l amintesc sub nici o forma :)

2 commenti:

  1. pojoga claudia si mitica14 marzo 2013 08:17

    prima imi place mult ...cade super bine pe par

    RispondiElimina
  2. Multumesc, asa e cum zici. E mai plata si se aseaza bine :)

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...