Whos.

martedì 26 giugno 2012

Slapi reinnoiti

Postarea asta nu era la rand :) Pana termin creatia ce urmeaza, azi in timpul meu liber de pranz am vrut sa fac altceva si anume : O pereche de slapi de vara reciclati. Slapii erau vechi si deloc comozi, m-am gandit chiar sa ii arunc. Am incercat inainte varianta asta. Si sunt incantata ca mi-a reusit. Sunt mult mai practici (albul mai putin :P) insa dupa mine e o idee tare buna...o sa mai incerc o pereche care nu i-am purtat pentru ca nu erau comozi, poate ii fac si pe ei sa se bucure de caldura asta :)

Deci: INAINTE

Si rezultatul DUPA
Edit: Cred ca nu se intelege doar din fotografie, partea alba  care am crosetat-o este fasie de material taiata din tricou. Nu este bumbac, e un material sintetic asemanator tesaturilor din care sunt facute costumele de baie.

Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...