Whos.

domenica 17 giugno 2012

Sandalute crosetate mov cu alb

Le-am terminat cam cu o saptamana in urma dar nu am reusit sa fac o fotografie cat mai aproape de realitate sa vi le arat :) Talpa e crosetata de 2 ori si anume: o data culoarea alba o data culoarea mov. Apoi prinse cu un plastic subtire intre ele. Doar pt a tine talpa dreapta. Apoi am crosetat fundita si bretelutele.
Dupa ce le-am terminat am observat ca aluneca f tare cu ele. Carlotta inca nu merge insa e in faza cand se ridica la orice si sandalutele mai mult o incurcau. Si am gasit o alta solutie, am lipit aceste cerculete de plastic - cauciucat pe talpa. E mult mai bine si parca arata si fain,nu? :)

6 commenti:

  1. Chiar is foarte faine si arata bine! O idee tare buna cu alea pe talpa! :) succes sa ai mai departe!

    RispondiElimina
  2. ce faine sunt sandalutele!!!felicitari pt idee!!ai idei foarte fain!!:) sunt faine..imi plac mult!si culorile sunt deosebite:)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Mersi:) A durat putin pana au ajuns in faza asta...am mai desfacut...am lucrat din nou dar sunt multumita de rezultat :)

      Elimina
  3. Eu zic sa te pregatesti si cu marimi mai mari... poate nu stii ce repede cresc picii astia... :) SUnt superbe, iti admir fiecare lucratura.

    RispondiElimina
  4. Ana, multumesc! :) Esti draguta! Recunosc ca ma simt bine cand aud complimente :) Si pe mine m-ar tenta sa fac si marimi mai mari...doar sa gasesc o modalitate pt talpa adevarata.

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...