Whos.

venerdì 1 giugno 2012

Concurs/Giveaway



Demult am concursul asta in minte insa abia acum reusesc sa il pun in aplicare. Voiam ca una din (putinele) :) cititoare ale blogului sa primeasca ceva. De fapt nu e prea concurs e ceva mai simplu :) Premiul e o bentita lucrata de mine. Doar UNA :) Bentitele sunt unicate, se pot folosi si la fetite mici (chiar de la noi nascuti) si la oricine se simte inca fetita :D Serios, am probat si eu si imi vine bine.

Ce trebuie sa faci?

  • Lasi un comentariu la postul asta si spui care din cele 6 bentite ti-ar placea sa o castigi. Aici sau aici  le vezi detaliat.
  • In comentariu trebuie sa fie si o adresa de email valida.
  • Concursul incepe astazi si se termina pe 7 iunie ora 24.
  • Castigatorul va fi anuntat pe blog in data de 8 iunie dupa tragerea la sorti cu random.org

PS:  Daca ne cunoastem stabilim cum ajunge la tine, daca nu ne cunoastem transportul il platesti tu. (Cel mai simplu cred ca e o scrisoare prin posta)  Succes! :)

EDIT: Pentru cine e incepator si nu se descurca la comentarii: alege din lista ANONIMO, scrii  mesajul, scrii si adresa de email, te semnezi si trimiti.



14 commenti:

  1. a_croitor@yahoo.com1 giugno 2012 11:04

    Buna. Toate sunt superbe, dar cea mov (nr 4)e preferata mea.

    RispondiElimina
  2. imi plac toate, dar pentru una din fetitele mele cred ca s-ar potrivi cea alba. monica.cretoiu@yahoo.com

    RispondiElimina
  3. gabriela 01 giugno 2012 22:39

    Complimenti....toate f frumoase.....greu de decis...totusi cel mai mult mi-ar placea cea cu nr-ul 4. Succes in continuare!!!!!
    gabibetuel@yahoo.it

    RispondiElimina
  4. Ce sa zic...sunt una si una toate dar mie imi place nr.6...Suces si spor in continuare...FELICITARI:)
    tiby_1993@yahoo.com

    RispondiElimina
  5. Sono una più bella dell'altra... Ho visto la tua numerosa "produzione", sei molto brava, complimenti!
    Silvia

    RispondiElimina
  6. Felicitari!:) toate sunt foarte frumoase!dar preferata mea este nr 6!!:)

    RispondiElimina
  7. foarte frumoase toate!preferata mea este nr 2!:)

    RispondiElimina
  8. sunt toate superbe!! :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Te rog sa lasi un nume si o adresa de mail ca sa participi la concurs.

      Elimina
  9. Nu vad sa fie "regulament de participare" si specificat doar fete..asa ca imi incerc norocul :)..mi-au placut mult toate dar in special 6 :)..
    Felicitari pt concurs si munca depusa!! :)

    RispondiElimina
  10. ce maaxime sunt! Felicitari Cristina:) sper sa castig nr 4 :) de nu, cumpar:)
    mihaela_18sv@yahoo.com

    RispondiElimina
  11. silvia...ce faine sunt toate!ai maini binecuvantate..cristina...:)..nr 4..e una din culorile preferate...dani.silvia@yahoo.it

    RispondiElimina
  12. Draga Cristina, am fost impresionata de dibacia mainilor tale. Mi-au placut foarte mult si bentitele, sandalutele, bluzitele, rochitele, chiar si acele mici surprize pentru nou nascuti. Absolut superbe! Tin sa-ti spun ca, dupa ce ti-am vazut blogul, m-ai provocat sa imi cumpar si eu croset si ate... si ma apuc si eu sa invat... dar eu am sa fac lucruri mai usoare, de incepatoare. Le las pe profesioniste sa faca lucruri remarcabile.
    Marturisesc ca cel mai mult mi-a placut bentita 5, cea cu fundita si m-am mirat ca nimeni n-a mai pomenit de ea. Pe locul doi s-a dat o lupta acerba intre bentita 2 si bentita 3. Nu am reusit sa decid care e mai frumoasa, asa ca raman amandoua pe locul doi.
    Sa mai spuna cineva ca nu avem un Dumnezeu creativ si ca nu ne-a facut si pe noi... creative. Felicitarile mele si, desi nu ma pricep (inca) la crosetat... ma pricep sa admir minunatiile facute de tine.
    Astept sa vad si alte minunatii si voi fi mereu cu ochii pe tine... pardon, pe blog, va sa vad noutatile!
    Roxana
    roxana_costescu@yahoo.com
    Roxana

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Buna Roxana,
      Si eu am ramas placut impresionata de vizita ta, comentariu si complimente. Multumesc! Ma bucura f mult faptul ca ti-am dat un impuls sa inveti sa crosetezi. Dupa ce incepi o sa iti para rau ca nu ai invatat mai devreme :) Eu asa am patit desi sunt departe de a fi profesionista. Sunt doar cativa ani de cand am invatat insa mi-a placut enorm de mult si am dat frau liber imaginatiei. Asa s-au nascut toate creatiile de pe blog. Multumesc inca o data pt vizita!

      Elimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...