Whos.

venerdì 20 aprile 2012

Cardigan/Bluzica crosetata roz

Si cu aceasta am ajuns din nou la zi :) Ca si rochita asta e ceva de care sunt mandra cum a iesit. Conteaza si firul bineinteles. Fir frumos rezulta lucru super. Sper sa va placa! Enjoy! :)

6 commenti:

  1. Ce frumoasa e...am inceput si eu cateva dar nu-mi iasa:(

    RispondiElimina
  2. Ce anume nu ti-a iesit? Poate te pot ajuta cu ceva...

    RispondiElimina
    Risposte
    1. In primul rand,cred ca nu am impartit bine piciorusele,rascroiala manecii imi iesea prea mica,iar daca vroiam sa fac mai larg imi iesea partea de jos prea stramta.Stiu ca... conteaza mult si ata si numarul de croset.Eu am incercat cu um mohair pufos,si acrilic dar cu acrilic iese prea gros:)De exemplu la bluzita asta cu cate picioruse ai inceput,si cum ai impartit??

      Elimina
  3. Eu cam toate le-am lucrat la ochi, nu dupa tipar. Bluzita e marime cam 2 3 ani. Acum am numarat si am asa...la maneca 14 picioruse, spatele 20 si in fata 10 si 10. Intelegi cum. Si apoi inmultit la fiecare rand, 2 picioruse,lantisor de 2 ochiuri si iar 2 picioruse. Asta de 4 ori pe tot randul. Ai inteles ceva? :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Da am inteles,eu inmulteam doar cu un piciorus nu cu doua,poate si asta e cauza...Ce fel de fir folosesti??
      Multumesc de explicatii:)

      Elimina
  4. Asta e fir bumbac amestecat cu vascoza parca scria. Aia ce ii da un pic de sclipici. Oricum intotdeauna bumbacul desi e mai scump se merita sa lucrezi ca iese bine si nu se strica usor. Sa nu muncesti degeaba :)
    Cu placere! Ma bucur daca ti-am fost de folos!

    RispondiElimina

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)