Whos.

giovedì 16 dicembre 2010

Set rochita crosetata

Aceasta este una din creatiile mele de care sunt mandra. :) Am muncit mult la ea, dar mi-a placut rezultatul. Este crosetata din ata tip macrame deci subtire, cu chilotel si palariuta. Nu are cusaturi, se incheie la spate cu 3 capse. Deasupra capselor am aplicat 3 trandafiri mici crosetati.


 Imi pare rau dar asta este singura fotografie ce o am cu palariuta. Daca intereseaza pe cineva modelul  caut si fotografiez mai detaliat.


Si aceasta este fetita mea Nicole pt care am facut rochita :)


Nessun commento:

Posta un commento

Daca va place ceva sau aveti intrebari, primesc cu drag comentariile voastre. Daca alegeti din lista "Anonim" va rog mult semnati-va la sfarsitul mesajului! Multumesc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...